Burberry’nin yeni kokusu; moda dünyasından ilham alan güçlü bir konsepte ve tasarıma, aynı zamanda genç müşteri kitlesinin, Z ve Y kuşağının, dikkatini çekebilecek duruşa sahiptir. Kadınsılığın görünmeyen vizyonu ile “Burberry HER” karşımızda!
KOKU
HER Londralı tutumunu maceracı ve cesur ruhu ile somutlaştırıyor. Teknolojik dokunuşları olan bu koku içerisinde İngiliz kıvrımlarına ait iştah kabartıcı gurme notalar yer alır. Koku, kırmızı ve koyu renkli meyveler, çiçeksi ve odunsu notalar ile aydınlatılmıştır. HER sadece bir koku değil, bir tutumdur. Onu sıktığınızda, Londralı’nın cesur tarafını hissedeceksiniz.
Üst notalar: Kırmızı & koyu meyveler, ahududu, çilek, vişne, böğürtlen, yaban mersini
Orta notalar: Çiçeksi dokunuşlar; menekşe ve yasemin akorları
Alt notalar: Bağımlılık yapan ve şehvetli; meşe ağacı ile odunsu notalar, amber
AMBALAJ
Parfümün şişesi, Burberry’nin 1981 yılında lanse ettiği ilk parfümün şişesinden ilham alınarak yeniden tasarlanmıştır. Şişe lüks ama aynı zamanda sade oluşu ile dikkat çekmektedir. Şişe tasarımı kavisli oluşu ile bir kadına elinde mükemmel hissettirmektedir. Her daim bir kadının çantasında yer alacağı bir tasarıma sahiptir. Dış ambalajı ise minimalist ve kolay bir şekilde tasarlanmış çan biçiminde oluşu ile dikkat çekmektedir.